Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Οι νεοέλληνες γενίτσαροι...


Είναι στιγμές που όλοι μας, μικροί και μεγάλοι, εκφράζουμε την ανησυχία μας για το πολιτιστικό μέλλον αυτού του τόπου. Αυτό βέβαια το όλοι μας, εκφράζεται από εκείνους οι οποίοι όχι μόνον δεν εξυπηρετούν αλλότρια και προδοτικά συμφέροντα αλλά ούτε καν είναι βολεμένοι σε μια κατάσταση που τους επιτρέπει να βλέπουν εκ του ασφαλούς την περιρρέουσα συστηματική προπαγάνδα ανθελληνισμού που εξελίσσεται στη χώρα μας.
Ούτε ένα απ’ τα ‘τουρκολάγνα’ ΜΜΕ, δεν έχει αναφερθεί στην αγωνία των ελλήνων γονιών παιδιών του δημοτικού οι οποίοι προσπαθούν να βρουν τρόπο να εκφράσουν την αγωνία τους για την συστηματική προπαγάνδα ανθελληνισμού, αφελληνισμού και άκρατου αντιχριστιανικού πνεύματος, που γίνεται με σκοπό το πνευματικό βιασμό του των παιδιών τους και τη μετατροπή τους σε νέους γενίτσαρους. Αντίθετα, με τις συνεχείς προβολές των 3ης κατηγορίας τουρκικών σαπουνόπερων σε πρωινές, απογευματινές, και νυχτερινές εκπομπές, προσπαθούν να προωθήσουν και σε μας το ‘πόσο καλοί και πόσο προοδευμένος λαός’ είναι οι τούρκοι!!!
Κατωτέρω παρατίθενται σχετικά παραδείγματα, τα οποία τονίζουν απλά και χωρίς ενδοιασμούς την πραγματική κατάσταση που επικρατεί.
  • Αρχίζοντας με τη Γλώσσα της Ε’ τάξης (σελ. 23), βλέπουμε τον άγιο Ιωσήφ χωρίς φωτοστέφανο να αγκαλιάζει την Παναγία, χωρίς φωτοστέφανο και αυτή. Επίσης,
  • Βλέπουμε τον Χριστό σαν ένα απλό μωρό χωρίς φωτοστέφανο. Όλο το βιβλίο έχει δυο φωτογραφίες για τα Χριστούγεννα. Συνεχίζοντας βλέπουμε ότι όλο το κεφάλαιο για τα Χριστούγεννα αναφέρεται στη μάγισσα Φρικαντέλα(σελ. 26). Βάζουν ένα παιδί μετανάστη (σελ. 24) να θέτει σε αμφιβολία για το αν υπάρχουν άγγελοι, και αυτοί μόνο για τους χορτάτους. Ακόμη (σελ. 29) βλέπουμε τα Θεοφάνεια να είναι ένας απλός αγώνας κολύμβησης. Βάζουν τα παιδιά να φαντάζονται ότι είναι δέντρα (σελ. 31) όχι πάντως νοήμονα όντα.
  • Πλήση εγκεφάλου επίσης γίνεται (σελ. 11 και 12) ειδικά για τούς εξωγήινους. Στο Ανθολόγιο της Γλώσσας Ε’ (σελ. 154) ο Τα Κι Κο ο Κινέζος αναρωτιέται: « .. Τα μάτια του γιατρού ήταν γλυκά και τα μάτια του Χριστού ήταν γλυκά». Τι ωραία βλασφημία! Παρουσιάζουν επίσης το βάψιμο των αυγών σαν παλιό ειδωλολατρικό έθιμο που πήραμε και ότι ό Χριστός απλώς σήκωσε την πλάκα και βγήκε (σελ. 174, 175, 177).
  • Ο Άι-Βασίλης κάνει μπουγάδα με τα σώβρακά του (Δ’ τάξη Γλώσσα σελ. 52). Τα παιδιά μαθαίνουν να γράφουν Χαίκου (Γ’ τάξη, Γλώσσα σελ. 68) που είναι επηρεασμένα από το Βουδισμό Ζεν, αλλά όχι Όμηρο κ.τ.λ. Ελληνικά.
  • Διαβάζουμε(Γλώσσα, Β’ δημοτικού σελ. 79) για το ημερολόγιο της Εβραιοπούλας Ροζίνας, για το 1940, αλλά όχι κάποιου Έλληνα ήρωα π.χ. Κώστα Περρίκου.
  • Από τη Γλώσσα Α’ Δημοτικού μαθαί­νουν τα παιδιά: πως να μπαίνουν σε ξένα σπίτια να κρυφακούν, να κρυφοκοιτάζουν τη νύκτα(σελ. 32, 34, 36, 38) όλα εικονογραφημένα.
  • Στη Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’ τάξης (σελ. 17,18) νιώθουμε περήφανοι που μιλάμε τα Τουρκικά. Το Τουρκάκι Εκρέμ δοξάζει τον Αλλάχ με ανύπαρκτο Χριστό.
  • Στα Μαθηματικά Γ’ τάξης (σελ. 85) υπάρχουν μάγισσες, σεΐχηδες και γενικά όλα τα ξενόγλωσσα ονόματα και κυρίως αγοριών.
  • Κάνουν συνεχώς διαφήμιση (Μαθηματικά Γ‘ Δημοτικού σελ.102) στο «Ταγκράμ», αλλά όχι στο αρχαιότερο Γεωμετρικό παιχνίδι το “Λούκουλος” του Αρχιμήδη.
  • Στα Θρησκευτικά Δ’ Δημοτικού (σελ. 98, μας κάνουν πλύση εγκεφάλου με τους μετανάστες, παρουσιάζοντας τους Έλληνες σαν ρατσιστές.
  • Στα Θρησκευτικά Ε’ Δημοτικού (σελ. 92) αναφέρουν σαν αιρετικό τον Ρωμανό το Μελωδό, ότι αντλούσε τα θέματά του από τα απόκρυφα Ευαγγέλια.
  • Πηγαίνοντας στην Ιστορία (Δ’ τάξη σελ. 79) αφαιρούν τις αποικίες της αρχαίας Ελλάδας από όλο το μεσογειακό χώρο και την δείχνουν σαν ψείρα.
  • Καλλιεργούν αισθήματα ηττοπάθειας των Ελλήνων (Ε’ τάξη σελ. 11) ειδικά απέναντι στους Ρωμαίους, χωρίς να μας πουν ότι πολυπληθέστεροι Ρωμαίοι μαζί με Έλληνες προδότες πολέμησαν εναντίον λίγων Ελλήνων.
Από όλα τα ανωτέρω ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του. Οι υποτιθέμενοι ‘Έλληνες’ πολιτικοί, ‘Έλληνες «σοφοί, ιστορικοί, γλωσσοπλάστες, και άλλα τινά φρούτα της νεοελληνικής πολυπολιτισμικής διανόησης, έδρασαν λοιπόν και δρούν καθημερινά και αδιάλειπτα, για τη δημιουργία των νεογενίτσαρων των παγκόσμιων αρχηγών. Της λέσχης ‘Bildenberg’. Ράλλης, Αρσένης, Σημίτης, Διαμαντοπούλου, Ρεπούση, και άλλοι, έδρασαν και δρουν χωρίς φραγμούς και χωρίς κανείς να μην προσπαθεί να εμποδίσει αυτή την άκρατη λεηλασία του ελληνικού πνεύματος και της ελληνικής ψυχής.