Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΕΣ ΣΕ ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΜΕΝΗΣ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑΣ…

Γκρεμίστε τα τείχη… Η πατρίδα που διαθέτει τέτοιες μπουρλοτιέρισσες δεν έχει τίποτε και κανέναν να φοβηθεί... 
Ο λόγος γίνεται για την βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ, την Αικατερίνη Σηφουνάκη – Περλεπέ που ωσάν νέα Μπουμπουλίνα προέταξε τα στήθη της στον εσωτερικό οχτρό, και δήλωσε «ατρόμητη» για τις «απειλές που δέχεται για τη ζωή της» επειδή είχε το σθένος να επιτελέσει το … πατριωτικό της καθήκον και να υπερψηφίσει το μεσοπρόθεσμο των κοτζαμπάσηδων της ντροπής.

Και συνεχίζει ακάθεκτη λέγοντας τα εξής:
‘Οι απειλητικές επιστολές είχαν ξεκινήσει πριν την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου και μετά την ψήφιση έγιναν ακόμη πιο έντονες. Εμένα σήμερα το πρωί είχαν βάλει τέτοιες επιστολές έξω από τις τζαμαρίες του γραφείου μου στη Χαλκίδα και σε όλο τον δρόμο. Δεν περίμενα ποτέ πως ακραία στοιχεία θα έκαναν κάτι τέτοιο, ήμουν μάχιμη γιατρός πολλά χρόνια και έχω μια άλλη σχέση με τους ανθρώπους οποιασδήποτε κομματικής απόχρωσης. Το περιεχόμενο των επιστολών είναι απειλητικό, απειλούν τη ζωή μου, ότι θα με σκοτώσουν, ότι θα με πνίξουν, ότι τους πούλησα, ότι τους πρόδωσα. Προσωπικές απειλές για εμένα, όχι για την οικογένειά μου. Το θεωρώ απαράδεκτο αυτό που γίνεται. Πιστεύω ότι και οι 155 βουλευτές που ψηφίσαμε ναι στο μεσοπρόθεσμο, ανταποκριθήκαμε στο καθήκον μας καθώς πιστεύαμε πως η χώρα θα χρεοκοπούσε εάν δεν το ψηφίζαμε με ότι συνεπάγεται μια χρεοκοπία σε μια χώρα. Για αυτό το λόγο παρ’ ότι δεν είναι ούτε στη φιλοσοφία μας, ούτε στην ιδεολογία μας τα μέτρα αυτά που ψηφίσαμε, αναγκαστήκαμε να ψηφίσουμε για να σώσουμε τη χώρα και τους πολίτες της’.

Στο ερώτημα εάν έχει φοβηθεί με αυτές τις απειλητικές επιστολές κυρία Περλεπέ απάντησε:
‘Εγώ προσωπικά δε φοβάμαι. Έχω συνηθίσει πάντα να κυκλοφορώ μόνη μου μέσα στην κοινωνία, μέσα στους ανθρώπους, στο καφενείο, στις ταβέρνες, στα μαγαζιά, παντού μόνη μου όλα αυτά τα χρόνια. Ότι έκανα πάντα θα κάνω και τώρα. Θέλω να πιστεύω πως όλοι αυτοί που με απειλούν είναι ακραία στοιχεία είτε από τον χώρο της δεξιάς, είτε από το χώρο της αριστεράς. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να αντιδράσει και να διαδηλώσει όχι όμως ανώνυμα και απειλώντας τη ζωή μου. Οι δε επιστολές είναι χειρόγραφες και όχι δακτυλογραφημένες’.

Ας εξηγήσει κάποιος σ αυτό το θηλυκό μελόδραμα, πως όταν έρθει η στιγμή που αυτή η κοινωνία θα ξεσηκωθεί και θα αποφασίσει να καταστεί πολιτικός τιμωρός όλων αυτών που τσαλάκωσαν την αξιοπρέπειά της, αυτό δε θα το κάνει με ραβασάκια στις Μπουμπουλίνες του ΠΑΣΟΚ.
Όταν έρθει η στιγμή που αυτή η κοινωνία θα ξεσηκωθεί αμετάκλητα, τότε η μοίρα όλων αυτών που παρέδωσαν τα κλειδιά αυτής της χώρας στους νταβατζήδες και εκχώρησαν την κατακτημένη με αίμα εθνική κυριαρχία της, δε θα είναι διαφορετική από την μοίρα των απανταχού …Τσαουσέσκου.
Καλό το θέατρο λοιπόν. Αλλά είναι και βολικό ταυτόχρονα αφού η χορογραφία των κατευθυνόμενων προβοκατόρων προβλέπει και «ραβασάκια» για να μασκαρέψει όλους εκείνους που κιότεψαν, και να τους εμφανίσει ως όψιμα παλικαράκια.
Αν τη διέθετε αυτή τη λεβεντιά η πρασινωπή Μπουμπουλίνα μας, θα είχε τα κότσια να ορθώσει το ανάστημά της όπως το έκανε και ο συνάδελφός της ο Κουρουμπλής, και να ανακόψει με τη στάση της την πορεία του εθνικού ξεπεσμού που υλοποιεί ο αρχηγός της καθ υπόδειξη των νταβατζήδων.

Άδικα ψάχνει το ΠΑΣΟΚ αφελείς, προκειμένου να εμφανίσει ως ήρωες τους χειραγωγούμενους και τους συμβιβασμένους.
Οι γιαλατζή απειλές, και τα κατασκευασμένα ραβασάκια, μόνο σε γιαλατζή «ήρωες» μπορούν να απευθύνονται και σε πρασινισμένες από χολή Μπουμπουλίνες.
Την ώρα της κρίσης θα έχετε απέναντί σας το λαό και όχι τους τσάμπα μάγκες της κατευθυνόμενης χορογραφίας.

Άδικα το παλεύετε λοιπόν…Καλό το παραμύθι σας… αλλά δεν έχει δράκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου